Így nyomoztam a megfelelő székhely után

Nemrég úgy éreztem magam, mint egy magánnyomozó, aki éppen élete első nagy ügyén dolgozik. Új székhelyet kerestem  a vállalkozásomnak, ugyanakkor többféle lehetőséget is meg szerettem volna vizsgálni, méghozzá teljes részletességgel. A végén már csak annyi dolgom maradt, hogy az összegyűjtött anyagokból a megfelelő következtetéseket vonjam le és megoldja az ügyemet.

Végül a székhelyszolgáltatás lehetősége mellett döntöttem. Ezt egy újabb kutatás követte, ez vezetett el a Gross Office Kft. székhelyszolgáltatásához. Székhelyszolgáltatás területén olyan teljes körű megoldást kínálnak, amely ebben a témában minden igény kielégít.

A székhely bérlés keretei között, nem csak üzleti címet tudnak biztosítani egy cég székhelyének.

A székhely bérlés egy szolgáltatás, amely során fogadják a beérkező postai leveleket, ezek ugyanis szintén a székhelyre fognak érkezni. A beérkezést követően ezeket beszkennelik és e-mailben azonnal elküldik neked, valamint archiválják is a fájlt. A hónap végéig megőrzik neked a leveleket, majd postázzák részedre.

A folyamat minden esetben a hozzájárulási nyilatkozattal fog kezdődni, amelyet a cég küld el neked emailbe, a kapcsolatfelvételt követő 1-2 órában. Ezzel a dokumentummal kell felkeresni az ügyvédedet, de ők is tudnak ügyvédet biztosítani. Személyes megjelenés csak a szerződés megkötésekor lesz szükséges. Ha nem szeretnél Budapestre utazni a 10 perces szerződéskötésre, más számos vidéki nagyvárosban van irodájuk, ahol lehetséges a dokumentumok aláírása. A székhely bérlés során a jogszabályoknak megfelelve kihelyezi a cég a te cégtábládat is a székhely címre, így neked ezzel sem lesz dolgod.

Ha téged is érdekel ez a szolgáltatás, látogass el a Gross Office Kft. weboldalára, ahol minden információt megtalálsz a székhely bérlés előnyeiről és lehetőségeiről.